Dette er altså den nye forumtypen til phpBB, og for gamle brukere vil det kanskje ta litt tid å venne seg til de nye omgivelsene. Men jeg håper dere fort vil finne ut av hvordan ting fungerer - og dere vil nok snart oppdage at dette er en klart forbedret utgave med mange nye og spennende muligheter. Mens jeg allikevel var i gang med flyttesjauen, bestemte jeg meg for å slå sammen en del mindre brukte underforum. Jeg håper det vil gjøre forumet mer oversiktlig, og gjøre det lettere å poste på rett sted. Kom gjerne med forslag til flere slike endringer!
Dessverre har det skjedd en feil i løpet av arbeidet med å overføre alle gamle innlegg; de norske bokstavene æ, ø og å har mange steder blitt erstattet med noen kryptiske tegn - henholdsvis æ - ø og Ã¥ ... Jeg har så smått begynt å endre disse bokstavfeilene i innlegg - og det er kjempefint hvis du har lyst til å hjelpe meg med denne jobben! Gå i så fall tilbake i dine egne innlegg, og rett opp de feilene du finner der. På forhånd takk for hjelpen!
NB! Dersom du skulle ha laget deg et passord med noen av disse bokstavene, vil du kanskje ikke klare å logge deg inn. Send meg i så fall en e-post - eller bruk forumets funksjonalitet for å få tilsendt et nytt passord til den e-postadressen du brukte da du registrerte deg i "gamle" Oasen.
Så - nå er det bare å finne seg til rette; velkommen skal dere være!

Slit'an!