Siden du har funnet fram til dette forumet, går jeg ut fra at enten du selv eller en som står deg nær har en kronisk sykdom - i likhet med meg. Husk så lenge du er her å behandle alle andre med respekt og empati.
Oasen er et likemannsforum. Det er opprettet for at man skal kunne utveksle erfaringer, opplyse og advare hverandre, og gi hverandre støtte og oppmuntring. Ingen her er eksperter, men alle har verdifull informasjon å bidra med. Husk at dersom du velger å følge råd du har fått her, er det fullstendig på eget ansvar. Endringer i medisinsk behandling eller dosering av medisiner bør kun gjøres i samråd med lege. Les grundig gjennom vilkårene du godkjenner når du registrerer deg! Trykk på linken merket "Bli medlem" øverst på siden for å komme til registreringsskjemaet.
For å kunne logge deg på og få tilgang til hele forumet må du godkjennes som medlem av meg. Etter at du har registrert deg må du derfor sende meg en e-post hvor du skriver litt om deg selv; til Admin(a)stoffskifte.info.
Velkommen skal du være!